Een samenwerkingsverband tussen:

Booijman Foodimpuls - Zaltbommel
Haarsma Foodimpuls - Heerenveen

Exclusief genieten

Merk van de maand

De verkoop van buitenlandse vleeswaren heeft de laatste jaren een enorme vlucht genomen. Die populariteit is natuurlijk mede te danken aan bijvoorbeeld de vele tapasplanken die tegenwoordig worden gemaakt. Want laten we eerlijk zijn, een tapasplank zonder exclusieve buitenlandse vleeswaren is geen tapasplank!

Steeds meer retailers hebben maandelijks een aanbieding met buitenlandse vleeswaren zoals bijvoorbeeld een mooie Parmaham, en dat is natuurlijk niet voor niets. Buitenlandse vleeswaren horen er tegenwoordig helemaal bij, en met reden. Want buitenlandse vleeswaren zijn smaakvol en kunnen op ieder moment van de dag. Of het nu op een tapasplank is, of op een broodje, in een salade of bij een hoofdmaaltijd het kan allemaal. Hoog tijd dus om in te zoomen op het mooie merk Negroni. Met een merkbekendheid van meer dan 96% in Italië is Negroni een van de meest bekende merken voor premium vleeswaren in Italië. 

Begin vorige eeuw, in 1907, werd Negroni opgericht door Pietro Negroni als ambachtsman in vleeswarendelicatessen. Over een periode van meer dan 100 jaar heeft Negroni zich weten te ontwikkelen tot marktleider op het gebied van premium vleeswaren in Italië en ver daarbuiten. Daardoor is Negroni inmiddels uitgegroeid tot hét ijkpunt voor consumenten die op zoek zijn naar smaakvolle vleeswaren van een superieure kwaliteit. Negroni is daarmee de belichaming van Italiaanse vleeswarendelicatessen geworden. De Negroni ster is een symbool geworden van kwaliteit, Italiaans vakmanschap en genieten.

Aan de basis van Negroni staat een sterke, boerenfamilie met een diep respect voor lokale tradities en regionale producten. Tegelijkertijd is het ook een bedrijf met een pioniersmentaliteit die kwaliteit hoog in het vaandel heeft. En bij die kwaliteitseis hoort voor hen ook het altijd naadloos aan willen sluiten op de trends die er spelen op het gebied van consumentenwensen en smaak.

Negroni ’s filosofie daarbij is dat ze de hele keten in eigen beheer willen houden. Van het voeden van de dieren tot de distributie van het eindproduct. Het is voor Negroni de enige manier waarop ze de hoge kwaliteitsstandaard willen en kunnen garanderen.

Die kwaliteit blijft niet beperkt tot parmaham. Door de jaren heen heeft Negroni een uitgebreid assortiment ontwikkeld van gedroogde hammen en salami tot gekookte hammen. Daardoor kan de consument naast de parmahammen nu ook genieten van bijvoorbeeld de heerlijk zachte San Daniele, een mooie Mortadella, Salame Sopressa of Spianata. Allemaal smaakvolle en kwalitatieve producten voor uw klanten om van te genieten. Voorgesneden of niet, de keuze is aan u! 

Correspondentieadres
AdresPompmakker 2
8447 GJ Heerenveen
Tel.+31 (0)513 - 75 04 30
Fax.+31 (0)513 - 62 17 83
E-mailinfo@foodimpuls.nl

Booijman Foodimpuls - Zaltbommel  
Haarsma Foodimpuls - Heerenveen